Thursday, April 24, 2014

hayat devam ederken ben




hayat devam ederken ben 1
 hayat devam ediyor cümlesi ne kadar acımazsız ne kadar boş diyorum.devam ediyor işte.birileri ölüyor birileri doğuyor ve biz nefes alıyoruz gülüyoruz ağlıyoruz.bazen pişmanlık duygusu kaplıyor beni.mesela çocuklarımın bebekliklerini özlüyorum.keşke daha çok öpüp koklasaydım diyorum.fotoğraflara bakıyorum,özlüyorum.bu dönemin insanı olmadığımı düşünüyorum.anı yaşamalı ne kadar yaşayabilirsek.bu günün kıymetini bilmeli.meteyle parka gidiyoruz.ağbi büyüdü gelmek istemiyor parka,arkadaşlarıyla buluşuyor.yine eskiye gidiyor aklım.koluma yapışıp parka gitmek istediği günlere.bazen üşenir gitmezdim kandırıverirdim onu.keşke diyorum keşke gitseydim.


hayat devam ederken ben 2
 yalancıda olsa bahar gelmiş istanbula madem.metekuşla azıcık güneş gördük ya çıkıverelim.hatta bi hovardalık yapıp dondurma alalım.meteye çikolatalı bana limonlu.sadece 1 top.fazla değil.


hayat devam ederken ben 3
 sonra sofralar kuruyorum yine.çiçekli böcekli kelebekli.bunu yapmaktan çok mutlu oluyorum.


hayat devam ederken ben 4
 onların sevdiklerini pişiriyorum.peki itiraf ediyorum.bende seviyorum.


hayat devam ederken ben 5
 zamanı durdursakmı ne.biraz daha yavaş büyüsen.sonra yanlızmı gideceğim ben parka?



 pizzayı bahane ettik eve sosis soktuk ya.makarnasına böreğine katıyorum.mutlu olsun çocuklar diye


hayat devam ederken ben 7
yine bahane yine kahve.sohbet gülen yüzler.dedim ya hayat devam ediyor.acıda olsa...


No comments:

Post a Comment