Friday, January 31, 2014

iğne oyası karınca duası

Merhabalar degerli web sitesi okurlarimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün iğne oyası karınca duası yazisini yayinlamaya karar verdik.



igne oyasi karinca duasi 1



igne oyasi karinca duasi 2






Evettt bu sene haddinden fazla tembelim, hatta o kadar ki yaptıklarımın fotograflarını çekip çekip bırakıyorum. Buradan yayınlamaya bile dermanım yok nedense, hele şu yukarıda yapmaya çalıştığım kolyeyi tamamlamaya bile isteğim yok. Neredeyse hepsini yaptım; çiçekler tamam, yapraktan bir tane daha yapılacak, bir iki tane de dal yaptım mı kolye bitecek. Umarım seneye kadar tamamlarım da sevgili hocam kızmaz bana :D






Aşağıda ki resimde de yine bitmemiş bir çiçek (kolye mi broş mu yapayım karar veremedim) ve arkada küpe yapılmayı bekleyen pembe sümbüller......






igne oyasi karinca duasi 3










Pin It


Bu konu ile alakali daha cok yazi inceleyebileceginiz faydali bir internet kaynagi : iğne oyası karınca duası

No comments:

Post a Comment