Monday, March 17, 2014

alizenin şal modeli

Selam degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki konumuz alizenin şal modeli.


alizenin sal modeli 1


Hayırlı Cumalar Sevgili İzleyenlerim!!!


Muharrem Ayının ve Cumanın bereketi ile nasiplenmeyi kısmet etsin yaradan,cümlemize....


Her  hayırda bir şer,her şerde bir hayır vardır derler ya.


"Hayır,Şer" minallah-u teala...


Rabbim hepimizin işlerini hayırlı kılsın.... 


alizenin sal modeli 2


Bugün sizlere teyzemin kızlarıma örüp gönderdiği bu güzel bereyi sunmak istiyorum... 


alizenin sal modeli 3


Teyzeciğimin ellerine sağlık...Büyük kızıma krem rengi,küçük kızıma da yeşil örmüş...



alizenin sal modeli 4


İpi Alize Süperlana-Klasik miş öğrendim...


Yapılışı zor görünsede,açıklandığında kolay...


Biritler örüldükten sonra birbirinin içinden geçiriliyor...



alizenin sal modeli 5


Bende Alize dergisini karıştırırken gördüm aynı modeli... 


alizenin sal modeli 6


Atkının modelini de çok beğendim... 


Bende berelere takım atkı yapmayı düşünüyorum...


alizenin sal modeli 7


Açıklamasını da dergiden aynen çektim...


Umarım yardımcı olur...


Gönlünüzce bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....



Bu makale hakkinda daha cok yazi gorebileceginiz kaliteli bir kaynak : 2013 alize örümcek şal modelleri

No comments:

Post a Comment