Friday, November 15, 2013

tavşanlı yaş pastalar yapılışı

Merhaba degerli site takipçilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün tavşanlı yaş pastalar yapılışı yazisini paylasmaya karar verdik.


tavsanli yas pastalar yapilisi 1


İtiraf edeyim başta bu kadar kolay yapabileceğimi sanmıyordum.15 ocak büyük kızımın doğum günüydü.


Ona anasınıfında güzel bir anı kalması için kafamda tasarladım ama yapamama ihtimaline karşıda bize en yakın 


pastahaneyi de kafamın bir köşesinde tuttum.


Erkenden kızımı yatırdım ve mutfağa geçtim.


gerekli malzemeler;


2 tane sade veya kakolu pastaban


1 paket pasta kreması


2 adet beyaz kremşanti


3 su bardağı süt


küçük kase vişne veya kırmızı herhangi reçel


pişirilmiş nescafe fincanında çikolata sosu


gerisi hayal gücünüz veya el mahareti (ben resim yapma konusunda maharetsiz biri olarak bu kadar yapabildim).


tavsanli yas pastalar yapilisi 2 


öncelikle bir kağıtta nasıl bişey yapacağınızı tasarlarsanız çok daha başarılı olursunuz.


pastabanların birini kenarlarından yarım daire şeklinde kesin ve kulaklarıyla papyonunu oluşturun.






 tavsanli yas pastalar yapilisi 3 


önce sütle ıslattığınız pandispanyaların arasına 1 paket pasta kremasını ve 1 paket krem şantiyi çırpın.


Labnede eklerseniz daha lezzetli olur pastanız.






Ben elimdeki tavşan resmini kürdanla pastanın üzerine çizdim  ve  reçelle 1 kaşık nişastayı pişirdim. Papyon ve yanaklarını,burnuna koydum.


diğer pempe rengi ise kremşaniyi kırmızı pancarla renklendirdim.


 tavsanli yas pastalar yapilisi 4






Gözleri ve bıyıkları için çikolata sosunu şırıngaya koydum ve şekillendirdim.


Zorlanacağımı düşünmüştüm ama yaparken gerçekten çok zevkli oldu.Şekil çıktıkca heyecanlandım.


Birde kızımın okuldaki mutluluğunu düşündükçe ......






tavsanli yas pastalar yapilisi 5


Pastamız hazırdı bizi bekleyen kötü sürprizden habersiz.....


Sabahleyin okula gidecekken ne olduysa araba çalışmadı, Allah'tan okul yakın da hasta yatan eşimi de kaldırdım


ve tavşanlı pastamı eline verdim,bende kurabiyeleri,abiside plastik tabak ve çatalları aldı doğru okula gittik.


Çok ama çok güzel bir gündü hem kızım hem bizim için...


Daha kötüsü 29 ocak oğlumun doğum günü ve benden kartallı pasta istiyor!


Oğlum   o kadar da değil ben ressammıyın nasıl çizeyim diyorum. Bana ne kızına nasıl tavşan yaptıysan 


bana da kartal çizeceksin diyor.Anlayacağınız kızımı mutlu edeyim derken başıma bela almışım,


daha basit bir beşiktas pastasıyla ikna etmeyi deneyeceğim.... 


Kızımın doğum günü için hazırladığım kurabiyeleride diğer bir postta yayınlarım.


tavsanli yas pastalar yapilisi 6Hepinize iyi hafta sonları....


 Kızım yaşın uzun, bahtın iyi,hayırlı bir evlat olursun  inşallah....


O benim fıstık ezmem,çok hareketli,çok konuşuyor ama herşeye rağmen ben onu çok seviyorum.



tavsanli yas pastalar yapilisi 7
İyiki doğdum Elif Nazlım.....




















Bu makale ile alakali daha fazla bilgi gorebileceginiz onerdigimiz bir kaynak : tavşan şekilli pasta

No comments:

Post a Comment