Tuesday, November 19, 2013

Derin & Nehir Bebeğin Hoşgeldin Kurabiyeleri





derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 1


 


Merhabalar,


Bugün sizlere Arzu ve Umut Günaltay çiftinin yeni doğan ikiz bebekleri için hazırladığım kurabiyelerimi paylaşacağım. Öyle güzel öyle şirinler ki insan bakmaya doyamıyor :)) 41 kere maşallah diyorum her ikisine de...


Anne ve babasına yavrularıyla geçirecekleri sağlıklı mutlu nice güzel yıllar diliyorum.


Minik şirinelere de yaşamları boyunca sağlık, şans ve mutluluk diliyorum.


Gelelim bu şirinelerin şirin kurabiyelerine, sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum....


Sizin de özel günleriniz için harika kurabiyeler hazırlayalım...

Siparişleriniz için; fatos.hf@hotmail.com'dan bana ulaşabilirsiniz :)


Sevgiler...  


 


derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 2


 


 


derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 3


derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 4  


 


derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 5






derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 6 


derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 7


 


derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 8


 


 



 derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 9


 


Bu da bez pastamız :)))) Güle güle kirletsinler :))))


 


derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 10derin amp nehir bebegin hosgeldin kurabiyeleri 11


No comments:

Post a Comment